Aftellen - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Jentine Oort - WaarBenJij.nu Aftellen - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Jentine Oort - WaarBenJij.nu

Aftellen

Door: Jentine Oort

Blijf op de hoogte en volg Jentine

28 Januari 2015 | Nederland, Leeuwarden

Het aftellen is begonnen. Eigenlijk al een tijdje. Er moet alleen nog zoveel gebeuren voordat we in dat vliegtuig zitten. Ik heb nu nog niet echt het gevoel dat ik straks, samen met nog zo'n 150 andere studenten, richting Zuid-Afrika ga voor 5 maanden. Volgende week vrijdag vliegen we vanaf Schiphol richting London en vanuit daar gaan we naar Johannesburg. In Zuid-Afrika moeten we nog een binnenlandse vlucht maken richting Port Elizabeth en daarna worden we op gehaald door school.

Dingen die op dit moment nog moeten gebeuren is op plek 1 verhuizen. Vrijdag komen mijn ouders, broer en oom mij helpen om alles uit Leeuwarden te halen. Dat gaat nog heel wat worden. Ben al begonnen om heel veel dingen in te pakken zodat dat straks niet meer hoeft.
Daarna gaat de grote inpak stress beginnen. Maar dat begint pas als ik een koffer heb, want die moet nog gehaald worden.

Zondag gaan we mijn verjaardag vieren met de familie en ook tegelijk afscheid nemen van iedereen.

Ik heb er in ieder geval heel veel zin in, en voor ik het weet is de tijd voorbij gevlogen en staan we weer op Schiphol. Maar voor nu, kamer opruimen en verhuizen.

Liefs,
Jentine

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Leeuwarden

Jentine

Actief sinds 17 Jan. 2015
Verslag gelezen: 104
Totaal aantal bezoekers 2055

Voorgaande reizen:

06 Februari 2015 - 04 Juli 2015

Port Alfred

06 Februari 2015 - 04 Juli 2015

Port Alfred, Zuid-Afrika

Landen bezocht: