Inpakken - Reisverslag uit Giethoorn, Nederland van Jentine Oort - WaarBenJij.nu Inpakken - Reisverslag uit Giethoorn, Nederland van Jentine Oort - WaarBenJij.nu

Inpakken

Door: Jentine Oort

Blijf op de hoogte en volg Jentine

04 Februari 2015 | Nederland, Giethoorn

De inpakstress is begonnen. Neem ik nu wel dat ene shirtje mee of laat ik die ene broek nog thuis? Hoe zit het met het aantal kilo's in mijn tas? Moet ik dat nog mee of neem ik dit nog mee? En de grote vraag is: Gaat het wel passen???

Nadat ik alle troep van mijn kleine studenten kamer heb opgeruimd, ben ik bezig geweest om kleine stapeltjes te maken. Natuurlijk eerst een hele hoop kleren door de wasmachine, waarvoor dank mama. Ook moesten er nog een paar last minute aankopen gedaan worden. Nog steeds, want last minute is nu nog steeds aan de gang. Zo kwam ik er achter dat mijn parfum op is. Nu kan ik deze wel gaan kopen achter de douane, alleen moeten we overstappen en weet ik niet hoe het dan gaat. Het zekere voor het onzekere nemen.

Nu ben ik wel blij met de uitkomst van vacuüm zakken. Goh, er past in een keer veel meer in de gigantisch-grote-misschien te grote - koffer die ik gekregen heb voor mijn verjaardag afgelopen maandag. Maar als ik iets mis, dan kan ik altijd mijn ouders ff een berichtje sturen. Want die komen als het goed is halverwege/eind maart. Al is dat nog een beetje onzeker, want die moeten nog steeds een vliegticket kopen.

Vandaag ook de laatste prikken van de vaccinatie gehad dus in feite ben ik er helemaal klaar voor. Laat het maar snel vrijdag zijn, dan heb ik deze inpakstress in ieder geval niet meer.

Liefs Jentine